Wizards of Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Updates
Hier komen de nieuwste updates te staan!
- update 24-4-14
De namen van groepen zijn veranderd in de Engelse taal
Team
Administrators
Malirith Whifferdill
Moderators -
Seizoen
Het is weer herfst op Hogwarts. Iedereen keert terug van huis naar Hogwarts.
Delen!

Het Kantoor

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het Kantoor Empty Het Kantoor

Bericht van Berkel Kolnest vr apr 18, 2014 9:31 am

Berkel klopte bij het kantoor van mevrouw Whifferdill aan en stapte er in. "Hallo mevrouw Whifferdill." Zei hij tegen de vrouw die achter het bureau zat. "Ik heb alle spullen ingekocht." En hij ging voor haar bureau staan. "Mag ik nu de school in?" Vroeg hij.
Berkel Kolnest
Berkel Kolnest
Leerling
Leerling


Karakterkaart
Leeftijd: 16
Groep: Ravenklauw
Crush:

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Kantoor Empty Re: Het Kantoor

Bericht van Malirith Whifferdill vr apr 18, 2014 9:56 am

Malirith keek op toen ze een klopje op de deur hoorde. "Binnen?" riep ze, terwijl ze een zwiepje aan haar toverstaf gaf waardoor de deur openging. Een leerling met overvolle handen liep naar binnen. "Ik heb alle spullen ingekocht." Malirith knikte lachend. "Dat zie ik!" Ze wilde hem net welkom heten op Hogwarts, toen hij vroeg of hij nu de school in mocht. "Praktisch gezien ben je al in de school, maar wacht nog eventjes. Ik wil je wat vertellen over Hogwarts. Je slaapt op een grote slaapzaal, ik breng je spullen er wel eventjes heen." Één zwaai met haar toverstokje en de spullen waren weg. "Goed, dit rooster is voor jou." Ze gaf het rooster aan de jongen, hetzelfde rooster als iedereen. "Ik verwacht je morgen in de les! Je mag nu gaan."

Okay, je moet nog eventjes een profielfoto instellen en je karakterkaart dan mag je beginnen!
Malirith Whifferdill
Malirith Whifferdill
Schoolhoofd
Schoolhoofd


Karakterkaart
Leeftijd: 27 Jaar
Groep: Professoren
Crush: Niet verliefd.

https://wizardsofhogwarts.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Kantoor Empty Re: Het Kantoor

Bericht van Hydrizard Wiztick vr apr 18, 2014 12:24 pm

Hydrizard (hij werd Hydra genoemd)
stapte het kantoor binnen.
Het rook er muf maar hij wilde niet beledigend uitkomen dus hij zei netjes met een sluwe glimlach;
'Ik heb aan uw eisen voldoen, nu laat u mij hier aan..'
Hij wist dat hij te kortaf was geweest.
Hydrizard Wiztick
Hydrizard Wiztick
Leerling
Leerling


Karakterkaart
Leeftijd: 15
Groep: Zwadderich
Crush:

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Kantoor Empty Re: Het Kantoor

Bericht van Malirith Whifferdill vr apr 18, 2014 2:00 pm

Er kwam nog een andere jongen binnen, die Malirith herkende als Hydrizard. Hydrizard Wiztick. 'Ik heb aan uw eisen voldoen, nu laat u mij hier aan..' Eerst begreep ze niet echt wat de jongen bedoelde, maar waarschijnlijk bedoelde hij dat hij ook de school binnen zou mogen nu. Ze knikte eventjes kort. Het klonk wel erg kortaf. "Goed, laten we eventjes kijken wat je hebt." Ze bekijk zijn spullen één voor één en knikte. Toen ze bij zijn toverstok kwam, zag ze dat hij een Duistere gekocht had. Malirith trok een wenkbrauw op, maar zei er verder niks van. Ze toverde ook zijn spullen naar zijn kamer. "Je mag gaan."

Ik raad je aan om wat langere stukjes te typen, zonder enters ertussen. Nu nog eventjes een profielfoto en ook je karakterkaart instellen, dan ben je klaar!
Malirith Whifferdill
Malirith Whifferdill
Schoolhoofd
Schoolhoofd


Karakterkaart
Leeftijd: 27 Jaar
Groep: Professoren
Crush: Niet verliefd.

https://wizardsofhogwarts.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Kantoor Empty Re: Het Kantoor

Bericht van Diablo Quintos zo apr 20, 2014 11:54 am

Diablo liep het kantoor van Malirith in
'Goedemorgen Whifferdil! Da's alweer een tijd geleden. Hoe oud ben je nu elkeweer?
Hij moest grinniken bij het idee.
Diablo Quintos
Diablo Quintos
Professor
Professor


Karakterkaart
Leeftijd: 113
Groep:
Crush:

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Kantoor Empty Re: Het Kantoor

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum