Wizards of Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Updates
Hier komen de nieuwste updates te staan!
- update 24-4-14
De namen van groepen zijn veranderd in de Engelse taal
Team
Administrators
Malirith Whifferdill
Moderators -
Seizoen
Het is weer herfst op Hogwarts. Iedereen keert terug van huis naar Hogwarts.
Delen!

luna koopt ook haar spullen bij de wegisweg

Ga naar beneden

luna koopt ook haar spullen bij de wegisweg Empty luna koopt ook haar spullen bij de wegisweg

Bericht van Luna Carter za apr 19, 2014 1:55 pm

Luna liep rustig naar een winkel in de wegisw waar je alles kan kopen. Toen ze in de winkel was stond er een man voor de kassa. 'Goededag' zei de man viendelijk. 'Goededag zei Luna vriendelijk.'Mag ik graag mijn schoolboeken, ene hoed, een ganzenveer, een uiln een kooi, een mantel en een toverstok alstiblieft'? vroeg Luna vriendelijk aan de Man achter de kassa. 'Natuurlijk' zei de man en hij nam de spullen die Luna vroeg. Als Laatste nam de man de Toverstok. 'Wil je alsjeblieft even met de toverstok zwaaien zodat we kunnen zien of hij goed is'? vroe de man vriendelijk aan Luna. Verbaasd keek Luna naar de man maar ze deed wat hem gevraagd werd. Nadat ze met de stok gezwaaid had kek Luna de man achter de kassa vragend aan; rDe man knikte als teken dat de stok goed was. Luna glimlachtte naar de man en keek de winkel rond. ze zag dat deze man ook perkament verkocht. 'Mag ik misschien 2 rollen perkament'? vroeg Luna aan de Man; De man nam het perkament en gaf het aan Luna. 'Zo dat was het' zei Luna en ze betaalde de man met gepast geld dat ze van tevoren bij goudgrijp had gehaald.

Luna Carter
Leerling
Leerling


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum