Wizards of Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Updates
Hier komen de nieuwste updates te staan!
- update 24-4-14
De namen van groepen zijn veranderd in de Engelse taal
Team
Administrators
Malirith Whifferdill
Moderators -
Seizoen
Het is weer herfst op Hogwarts. Iedereen keert terug van huis naar Hogwarts.
Delen!

Lusa Whyllin ~ Spullen kopen

Ga naar beneden

Lusa Whyllin ~ Spullen kopen Empty Lusa Whyllin ~ Spullen kopen

Bericht van Lusa Whyllin di apr 22, 2014 8:13 am

Lusa Whyllin, een meisje van 13 jaar, loopt langzaam, bijna slenterend door de straten. Ze moet spullen kopen voor haar school, Hogwarts, waar ze is ingedeeld bij de groep Zwadderich. Ze heeft werkelijk haat aan haar uiterlijk, een uiterlijk wat schreeuwt: "Ik ben een lief, vrolijk engeltje!", iets wat ze totaal niet is. Lusa loopt de Wegisweg in en gaat meteen het eerste de beste winkeltje in. "Ik moet spullen hebben voor school, waar liggen die?" vraagt ze ongeduldig aan de vrouw achter de balie, die geschrokken opkijkt door haar dwingerige toon. "Hallo meisje, op welke school zit je dan?" Lusa zucht. "Ik zit op Hogwarts, klas één, afdeling Zwadderich." De vrouw schrikt duidelijk. "Zwadderich, mijn kind? Heeft de sorteerhoed het wel goed gedaan?" Ik kijk de vrouw boos aan. "Waar liggen de schoolspullen," zeg ik nog is, en de vrouw wijst bang naar een hoek in de kamer. Ik loop eropaf, pak de boeken die ik nodig heb en draai me om. "Goed, de boeken heb ik. Waar staan de uilen en toverstokken?" De vrouw zucht. "Die zijn hier niet. Je moet naar de winkel hiernaast daarvoor." Ik knik, betaal de boeken en loop het winkeltje uit. De volgende winkel in dan maar. Ik gooi de deur open en stap naar binnen. "Waar staan de uilen en toverstokken?" roep ik maar meteen. De man achter de toonbank haalt zijn toverstok tevoorschijn en zwaait er even mee. De winkel die eerst vol stond met boeken, drankjes en ingrediënten staat nu vol met uilen, toverstokken en andere dingen waarvan ik niet weet wat het is. Ik pak een zwarte uil, ik wist niet dat die bestonden maar hij is er dus pak ik hem. Hierna loop ik naar de toverstokken en bekijk ze is allemaal. De ene is van licht hout, de andere van donkerder. Ik weet niet precies wat ik mooier vind. Ik pak er eentje uit de kast, hou hem vast en weeg hem even. Het is een mooi exemplaar van donker ebbenhout, heel donkerbruin en net niet zwart. Ik knik naar de man. "Deze neem ik." Hij knikt, ik betaal en loop de winkel uit.
Lusa Whyllin
Lusa Whyllin
Leerling
Leerling


Karakterkaart
Leeftijd: 14
Groep: Zwadderich
Crush: Ik een crush? No way.

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum